V e r s e n y e l ő n y
 
    A FIGYELEM KÖZÉPPONTJÁBAN
A Lépcsőreklám legnagyobb versenyelőnye a konkurens média-felületetekkel szemben a speciális elhelyezkedése miatt a hazánkban egyre inkább jelentkező reklámkerülés kivédése. A televíziót átkapcsoljuk, az újságot átlapozzuk, az óriásplakát mellett elszáguldunk. Az aluljáróban azonban mindenki tudatosan keresi a kijáratot. Mindenki a lépcső felé igyekszik, abba az irányba, ahova a kommunikációt elhelyeztük. A fokokon felfelé haladva odafigyelünk hova lépünk, szemünk és figyelmünk mindvégig a lépcsőn marad.

VERSENYKÉPES ÁR
A Lépcsőreklám költsége, egy kedvező szintre lett pozicionálva a hazai kültéri médiumok palettáján. Költség-hatékonyabb, mint a print, a TV felületek, visszaidézési aránya viszont jóval magasabb az óriásplakát és citylight hirdetéseknél.


 
FELHASZNÁLÁSI TERÜLETEK

Önálló kampányként
Elszórva sok helyen, kizárólagos kommunikációként használva egy igen nagy budapesti vagy akár országos célcsoport fedhető le általa.

Kampánykiegészítésre
Összetettebb, komplex médiamixben elhelyezve, kiegészítő felületként.

Image kommunikációra
Egy márka, vagy szolgáltatás, hosszú időn át tartó, megerősítő image kommunikációjára.

Lokális kommunikációra
A közelben lévő irodák, üzletek kommunikációjára, beazonosítására, lokális akciók megvalósítására.
 
     
 
 


A Lépcsőreklám a Produktív Média Kft. tulajdona.
Copyright in 2008.