A   L é p c s ő r e k l á m
 
    A Lépcsőreklám hazánkban több, mint tíz éves múltra tekint vissza. Kihasználva azt a felületet, mely Budapest aluljáróiból a felszínre vezető lépcsők függőleges részein található, egy olyan médiumot teremtettünk, mely nagy tömegek elérésére képes, kimagasló visszaidézési aránnyal. Köszönhető ez a feltűnő elhelyezkedésnek, a megvalósítás módjának, valamint annak a gyerekkorunk óta belénk nevelt figyelmeztetésnek, hogy "Nézz a lábad elé!"

A Lépcsőreklám, a többi kültéri médiumhoz képest megsokszorozza a kampányok hatékonyságát, és a figyelem középpontjába kerül az egyre elhatalmasodó reklámzajban, mely körülvesz bennünket. Speciális elhelyezkedésénél fogva számtalan lehetőséget kínál az egyedi koncepció és a médiafelület sajátosságainak sikeres kombinálására, mellyel még maradandóbbá és ismertebbé tehetjük üzenetünket.

Mikor az emberek kilépnek a metró kapuin, szemükkel végigpásztázzák a feljáratokat, tájékozódnak, hogy merre menjenek ki a felszínre és ilyenkor végig, szemmagasságban állnak a hatalmas reklámfelületekkel, melyeken meg-megáll a tekintetük, illetve folyamatosan látják azokat. Kihasználva a médiafelület versenyelőnyét, számos kis-, közép- és nagy- hazai, valamint nemzetközi cég tapasztalta már meg a széles spektrumú, nagy számú célcsoport-elérés ezen módját.






 
 
 


A Lépcsőreklám a Produktív Média Kft. tulajdona.
Copyright in 2008.